Andrew is bevlogen, maatschappelijk betrokken, denkt in mogelijkheden. Een echte Brabander met Afrikaanse roots. Liefdevol en met sociale waarden opgevoed door opa en oma ging hij na de middelbare school werken in een metaalfabriek. Na 13 jaar en twee faillissementen verder besloot hij het over een andere boeg te gooien. Een studie sociale wetenschappen aan de Open Universiteit bracht hem via de lokale FNV Vakbondsschool in contact met GroenLinks. Vanaf 1998 tot 2010 is hij onafgebroken fractievoorzitter geweest in Bergen op Zoom. Vanaf 2018 was hij er wethouder Duurzaamheid en Sociaal domein.

Naast zijn politieke bezigheden werkte hij als arbeidsbemiddelaar bij Arbeidsvoorziening, voordat hij de overstap maakte naar de ICT-sector als senior-accountmanager voor gemeenten. Zijn ruime ervaring met het sociaal domein, het bedrijfsleven, de ICT en het openbaar bestuur plaatsten hem in het hart van de uitdagingen van deze tijd. Hij is klaar voor verandering!

• Duurzaamheid
  • Energie
  • Milieu
  • Mobiliteit
  • Parkeerbeleid
  • Cultuur
  • Evenementen
  • Communicatie
  • Stadsmarketing
  • 3e locoburgemeester
  • Projectwethouder Energietransitie
  • Wijkwethouder Brouwhuis
  • Wijkwethouder Rijpelberg

Wij hebben er veel vertrouwen in dat hij de juiste persoon is om deze enorme klus van Antoinette af te maken.

“ Ik ben klaar voor verandering! ”