Antoinette Maas

Wethouder

#FRACTIEVOORZITTER #RAADSLID #ONDERWIJS #COMMUNICATIE

Antoinette is geboren in 1966, moeder van drie kinderen en woont in Brandevoort. Ze is wethouder en heeft in haar portefeuille: Duurzaamheid (inclusief energie en milieu) Mobiliteit (inclusief parkeren) Cultuur (inclusief evenementen) Communicatie (inclusief stadsmarketing) Toerisme & Recreatie 3e locoburgemeester Projectwethouder Energietransitie Wijkwethouder Brouwhuis en Rijpelberg

Ze werkte eerder als stafmedewerker communicatie bij de Stichting voor Primair en Voortgezet Onderwijs Zuid-Nederland, waar onder meer de Internationale School in Eindhoven onder valt. Daarvoor was ze hoofdredacteur bij Weijmans Media Groep en werkte ze in het Elkerliek Ziekenhuis. Antoinette was 4 jaar Gemeenteraadslid. “De afgelopen periode is duurzaamheid echt op de kaart gezet. Nu moeten we doorpakken. Er ligt een grote opgave Helmond klimaatneutraal te maken en de stankoverlast terug te dringen. Het coalitieakkoord vormt een stevige basis om Helmond gezonder en socialer te maken. Daar gaan we – samen met de raad en de stad – graag mee aan de slag!”